Mye godt å lese her! Og selvfølgelig er det sånn at jeg vil ha en stiver støvel. Per dags dato kjører jeg som regel ganske hardt, men gjør det nok ikke perf teknisk. Har nå dratt forbi en og annen med fullstøpte slalomsko, som har halve svingradiusen på skia av det jeg har.Mine bekymringer var egentlig at en ski med full rocker vil jo "flexe" seg unna bakken,kjører du hardt nok og presser kant nedi i sving så sitter det sikkert uansett(?), men å dra på noen for stive støvler kanskje stjeler noe støtdemping?
Og det blir vel fort til at jeg nå blir to-skodd, beholder vel TLT6en pga vekt, og hvor fine de er på topptur, så får jeg heller slå til med noe stivere til å kjøre bakke med.Jeg begynte faktisk selv med et par salomon quest 120 på en av de gamle rammebindingene til marker, og var ikke superfornøyd med de, men nå har det skjedd relativt mye siden, både med meg og med teknologien.Men hvis ingen har noen umiddelbare negative tanker om å klemme til med 110-120 flex, så går jeg nok for det!