Jeg vil tro ski med stiv flex er å foretrekke i bakken!Jeg kan ikke gå god for at du vil like min kombo, men her er det jeg står på:Min høyde:180cmVekt: 100kgRandonee støvler: Scarpa Maestrale 1.0 flex 100Bindinger: Dynafit Beast14Ski: Revision Subtraction, Fullrocker med relativ myk flex.Ski mål: Bredde: 130-139-116-135-126mmLengde: 166cmSki flex: 7Skiene oppfører seg nærmest som et ufo-akebrett når farten blir for høy og vibrerer en del!Mine ski er jo egentlig beregnet på pudderkjøring, men enn så lenge syns jeg di funker helt greit til mitt bruk di få gangene jeg står i skianlegg med dem i løpet av en vinter! ;-)Jeg bruker dem til toppturer, pudderkjøring, ski-kiting og vanlig alpint... Med andre ord et for meg greit kompromis for min del, men tviler sterkt andre vil anbefale en slik kombo som jeg har til bruk i preparert løype! ;-)Det er mye som kan funke, men en bør ha gjort seg opp noen tanker på forhånd om hvilken egenskaper ski, binding, støvel skal ha i forhold til bruksområdet, ellers så kan du nok ende opp med en slik kombo som jeg har og kanskje mistrives med dem i skianlegg på grunn av begrensning på fart og retningsstabilitet om en ikke ligger konstant på skjæret nedover løypene! ;-)