Forsøkte å skrive et svar til en som svarte på et innlegg jeg skrev for et par dager siden men det skjer ingenting når jeg trykker på svar. Har forsøkt Opera, Firefox og IE.
Fikk også en feilmelding når jeg hadde klikket på aktiveringseposten fra forumet:
<pre>
aktiveringsnøkkelen var ikke gyldig</pre>
Fikk jo skrevet mitt første innlegg, og det ble publisert så tenkte ikke mer over akkurat det. Men nå når jeg skulle svare I tråden så var det helt umulig. Forsøkte å svare på PM men når jeg klikket på nicket til den som svarte fikk jeg følgende feilmelding:
<pre>Oops! An Error Occurred
The server returned a "500 Internal Server Error".
Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.</pre>
Kanskje en moderator kan legge inn svaret jeg skriver her i rett tråd og samtidig sjekke opp hvorfor jeg ikke får svart i min egen tråd?
Her tråden jeg skulle svart i, https://www.friflyt.no/Forum/Ski/Turski-for-overvektige
Og her er svaret:
Ja jeg gikk svært mye på ski tidligere, både som treningsøkter og på turer med sekk og også med pulk noen ganger. Men dette er snart 20 år siden og jeg veide nok halvparten av det jeg gjør idag. Så det tar nok en stund å huske gamle kunster skikkelig. Har gått litt på rulleski og inline skøyter frem til ryggen havarerte for 6 år siden og har ikke vært istand til å røre særlig mye på meg de siste 6 årene. Nå er jeg kommet dit at jeg kan begynne å trene og det viktigste denne vinteren blir lange seige turer som brenner fett. Moderat tempo med puls på rundt 120. Det blir nok stort sett bare klassisk og staking denne vinteren, focus på kjernemuskulaturen.
Vekta er på 150 kilo og jeg trenger derfor ski med rett spenn for min vekt.