Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
VARNING for Snowleader.com
#182214 14/03/2019 12:44 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Fikk aldri et par Salomon Shift-bindningar som jag betalte ved bestilling.Handla aldri fra från Snowleader.

Beställde ett antal produkter i november 2018. När jag fick paketet så saknades ett par Salomon Shift-bindningar. Det blev troligtvis stulna under leveransen då Postnord hade tejpat paketet på tre ställen. "Emballagen gik desværre i stykker undervejs - Vi har straks lukket den igjen".Jag har kontaktat PostNord men de säger att det är avsändaren som måste reklamera. Kontaktar jag Snowleader så tar det många dagar innan dom svarar, och då har dom sagt att dom är på saken. Nu svarar dom inte alls och det har nu gått över 3 månader. Betraktar dom tusenlapparna som långt borta nu. Fick köpa ett par nya Shift i fysisk butikk...

Re: VARNING for Snowleader.com
Silenhag #182215 19/03/2019 6:36 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Da for fem dager siden skrev jeg en dårlig rapport på TrustPilot vedrørende Snowleader.com

Etter et par timer ble jeg kontaktet av Snowleader som sa at dom lest hva jeg skrev på TrustPilot, og at jeg nå skulle få tilbake pengene ila 24 timer. Det har nå skjedd. Jeg fikk altså tilbake pengene tilslutt.