Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Elektrisk/ladbar pumpe til SUP
#1700 01/08/2019 8:13 AM
Cecilie Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei.

Vet ikke om noen her kan svare meg, men gir det et forsøk.

Jeg har kjøpt SUP og er veldig fornøyd. Eneste aberet er at det er tungt å pumpe den opp. Lurer derfor på om noen av dere vet om en type ladbar/batteridrevet pumpe? Det må altså være en elektrisk pumpe der man ikke er avhengig av strømuttak eller bilbatteri, da det er sjelden man har tilgang på dette ute på tur ;) 

Finnes det evt. andre manuelle og bedre pumper som er litt mer effektive enn den som fulgte med SUP-pakken, som et alternativ?

Håper noen har tips.

Hilsen Cecilie

Re: Elektrisk/ladbar pumpe til SUP
Cecilie #181900 24/09/2020 1:51 PM
Nytt medlem
Nytt medlem
Gammel post, men jeg har kjøpt meg en packraft og da bruker jeg en "Flextailgear max pump 2" til å pumpe den opp. Den er like stor som en 0.33 l brusboks og kan blåse opp en packraft på bare ett minutt eller så. Den har nok batteri til å blåse opp mange packrafter, så jeg skulle tro den er godt egnet for å blåse opp en SUP. Merk at den ikke blåser med veldig stort trykk, så for å få i det siste av luft må jeg bruke munnkraft til å blåse et par ganger for å få båten helt full med luft. Usikker på hvordan dette blir med en SUP.

Den lades via USB.

Koster 500 kroner hos Kipara: https://kipara.no/produkt/max-pump-2020/

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå