Hula!

Jeg har TST 183, veier 73 kg netto. Kjører "alltid" med topptursekken. Skia er feite nok for meg. Bindinger: NTN Freedom. Kjører Scarpa TX fordi de passer foten min bedre enn TX Pro. T2 Eco og TX er vel rimelig like slik(?)! Jeg monterte Freedom 1.5 cm bak bootcenter. Jeg angrer kanskje på det. Om man bråtverrer skien på løst føre glipper trykket på helen og skien roterer om tåleddet. I tillegg krevde det litt tilvenneing å komme ut av sving (de overstyrte med min gamle skiteknikk - gikk da fra Armada JJ's med NTN Freeride Bootcenter/Armada ARV med NTN Freeride/G3 Targa Bootcenter.) Etter å ha kjørt meg inn nå digger jeg skien. De sitter på det aller meste av underlag, også i bakken - carving i bakken med disse er knallgøy, og de flyter som jeg vil i pudder, er smal nok til å sitte greit i traverser på topptur og er ganske lett.Dette er en suveren all-round ski. Har fortsatt ARV og JJ's men bruker de en gang i blant bare for forandringens skyld TST'ene er favoritten.Jeg anbefaler deg å prøve ut TST med Freedom i Bootcenter og den skoen som passer best på foten. Jeg kan ikke forstå at det kan bli feil. Lykke til wink