Hurra! Det gleder en ihuga telemarkkjører med så god og interessant respons.
Spennende å lese betraktninger/meninger rundt bindinger! Jeg har til gode å teste NTN, litt fordi Rottefella selv frarådet det til en lett kjører da de kom på markedet (pga for stive fjærer til at en liten/lett kjører ville ha glede av det) og litt fordi jeg oppdaget 22 Designs Axl. Bindinger har vært en utfordring for meg med små føtter, og flere har vist seg umulige å tilpasse mine støvler. Axl derimot funket utmerket, og for en som har kjørt G3 Targa var det en liten revolusjon! Utrolig stabil binding som gir ekstremt god kontroll over skiene. Ulempen er at den veier et lite tonn... Dersom NTN klarer å stille utsyr til små føtter og lette kjørere hadde det vært superinteressant med en test av det, dog: det skal litt til at jeg bytter ut Axl i bakken..
Og siden flere har "avslørt" hva de kjører på, jeg kjører nå:Völkl Aura med 22 Designs AxlK2 Phat Luv med G3 TargaDynastar Legend med G3 Targa
På støvelfronten har jeg kjørt Scarpa T2X de siste syv årene, men de byttes ut før neste sesong. Jeg er knallfornøyd med støvlene, men var litt ivrig i støvelstekingen for et par uker siden, og klarte kunststykket å krympe innerstøvelen... Funderer på Scarpa T2 Eco. Men en støveltest hadde vært uhyre interessant før man bestemmer seg:)
Mannen i huset kjører:Völkl Mantra med Bomber BishopK2 Pontoon med Bomber Bishop
Og jepp, nå er jeg ekstremt spent på om FF klarer å komme opp med et saftig telemarknummer! Det er mange som har låst hælen, det skal jeg være enig i, men tar man turen til hjemmeanlegget vårt, er det fortsatt enormt mange lausælere, så vi finnes fortsatt:)