Armada JJ passer alltid! Kjempeski! Og uforandret design (teknisk - nytt grafisk) gjennom mange år, forteller litt om en vellykket ski! Mener jeg.... Jeg har hatt den til vanlig alpint (185), men leker med andre ski nå, men har beholdt dem ti bruk med mitt NTN-utstyr. Lettkjørte, svingvillige, flyter godt... veldig bra! Men som flere her sier, så er Cham-skiene fra Dynastar bra ski. I Chamonix brukte de fleste guider og skitrenere jeg så, en Cham-model. Tror jeg så flest på Cham 97-varianten. Og jeg tror ikke det bare var fordi de får dem gratis (noe jeg ikke vet noe om :-). However: Jeg har kjøpt et par Cham 97 selv, med Salomon Guardian, og er veldig begeistret. har en kompis som har kjøpt samme skia med et par Dynafit TLT FT, som også er happy... Jeg planlegger å kjøpe et par Cham 87 High Mountain med TLT-bindinger selv, for å bruke som et alternativ til mine JJ's, når jeg er på "rusletur". Har Scarpa TX Pro til telemark, og de kan brukes poå TLT også, så derfor... Har stor tro på Cham-designet! prøv, hvis du har sjansen. OBS: High Mountain og "vanlig" er veldig forskjellig i oppbygging, så dette er ski med ulike egenskaper.
Lykke til med valget!