Nei har ikke fått meg noen av årets. Men blir sikkert noen til neste sesong.
Selvfølgelig har distribusjon i butikker sine fordeler og ulemper. Jeg mente ikke at alle merkene burde inn i butikkene, men at vi entusiaster bør presse butikkene litt til å ikke bare ta inn de samme merkene alle sammen. Det gjelder forøvrig ikke bare å få dem til å ta inn små merker, det er mange av de store merkenes frikjøringski som jeg ikke ser i butikker i Norge (Blizzard og Elan f.eks.). Det skorter på diversitet i butikkene og det skuffer når selv frikjøringsnisjebutikkene fyller opp mesteparten av veggen med de samme merkene som G-Sport.
Stereo har jeg sett i noen butikker og ut i fra hjemmesiden deres har de ganske stort distribusjonsnettverk, men dette har nok mest med vannskiene deres. Hvordan og hvor de produserer finner jeg fint lite ut om. SGN produserer i utlandet et sted, men vet ikke hvor. De designer og lager prototyper i Norge. Har ikke sett SGN i noen butikker, selv om prisene deres er butikkvennlige.
Jeg skjønner godt at Down ikke satser på butikkdistribusjon med de prisene dere har. CoreUpt som og hadde veldig lave priser og prøvde seg på butikkdistribusjon gikk det jo ikke akkurat så bra med.