Et siste innspill :-) De nye Salomon BBR 100 er antagelig hakket smalere enn Cham 107, og kanskje en idé å se nærmere på... Dupraz selger ski via hjemmesiden sin tror jeg, dersom du er gal nok til å prøve noe nytt og ukjent. Jeg får ikke testet mine noe særlig mer med det første, så jeg får ikke gitt deg noe innspill på de... Bortsett fra å si at de carvet utrolig bra (for det fikk jeg testet skikkelig). Og som flere har kommentert: I alpene var det mange gode skiløpere som valgte smalere ski enn de "beista" vi kjører rundt med her oppe. Har blitt litt mer skeptisk til de største plankene bortsett fra i "champagnepudder". I urolig og vindblåst snø, oppkjørt daggammelt pudder og mer "normale" forhold holder jeg etterhvert en knapp på lettere og smalere ski. Når alt pudderet er tatt, og det eneste som er igjen er store hauger med delvis løs snø, er "plankene" bare planker. Da er det mye morsommere med noe som er mer lekent og lettmanøvrerbart. Og det jo sånn det oftest er... Når det ikke bare er hardt og isete...