<blockquote>
Superdigg: betyr det at comp har mulighet for enda mindre aggressiv forward lean?
Ut fra anbefalinger tidligere i posten ser jeg ikke umiddelbart noen klare kandidater i tilbudet fra platou, men så har ikke jeg peiling nok til å vurdere det skikkelig
Ehem - dette var merkelig. Når jeg sammenligner Scarpa sine specs fra internasjonal og amerikansk side finner jeg følgende:
TX Comp: Int - 16 og 22 : Usa - 10 og 15
TX Pro: Int - 18 og 22 : Usa - 10 og 15
TX: Int - 14 og 20 : Usa - 14 og 20
Usikker hva man kan stole på men tror kanskje at de internasjonale stemmer best - tviler på at TX er mer aggresiv enn Pro og Comp. Om Comp er mindre aggressiv enn Pro kommer an på konstruksjonen for øvrig men kan se sånn ut 
</blockquote>
Ønsker bare å kommentere ift det Superdigg skriver:
Jeg har 2011/2012 TX Pro (sort/orange) og 2011/2012 TX Comp (den oppgraderte med nye spenner og med gåfunksjon). Begge støvlene har 3 hakk der bak, men på begge er det kun i det midterste jeg kan låse støvlene for kjøring. De andre hullene er for trang, og må følgelig borres opp om jeg skal bruke de. I en side om side sammenligning, vil jeg si at det føles som jeg står bittelitt mer oppreist på Comp'en når støvlene er låst for kjøring. Comp er forøvrig litt stivere enn TX Pro, men har dessverre av en eller annen merkelig grunn ikke Tech-inserts
Ellers vil jeg nevne at jeg har hatt grønne 2010/2011 Crispi EVO (måtte selges pga passform ift mine føtter), den hadde/har tre hull der bak også, og samtlige kunne brukes (16, 18, og 21 grader tror jeg det var). Flexen på grønne EVO er forøvrig omtrent midt imellom TX Pro og TX Comp, slik jeg husker det