jeg går rødde fhs nå, på Freestyle/freeride linjen. alt kommer veldig ann på hvor mye offpist du vil kjøre. om det er toppturer du vil gå så har du kanskje ikke veldig mange å gå med på rødde. læreren her er veldig glad i pudder, så når det er snø så blir det pudderkjøring. men frem til det så er det park. vi har vært i saas fee i sveits for å kjøre, og der er det park. det kommer veldig ann på hva andre elever vil også. vi har ikke så mange som ønsker å kjøre så mye offpist i år. så da blir det mest park. det er elevene som styrer litt hva man gjør. så blir det lagd opplegg deretter. ville anbefalt deg å søke på rødde, en utrolig bra skole på alle måter. vi er på ski 3-5 dager i uka i skoletiden også kan man kjøre på fritiden også. vassfjellet ligger 15 min unna. så utrolig gode muligheter. men snøen kommer ikke så fort. ihvertfall ikke i år. så pudder mulighetene får vente til det blir et snøfall til. snømessig så er det kanskje andre skoler som ligger bedre til, men hvordan linjer det er å velge mellom vet jeg ikke. lykke til med valget ditt