Go for it! Jeg har kjørt mange sesonger på Mt.Baker Superlight som guide, og noen år på Wayback, som er nesten identiske ski. Om du ser bort fra noen gram forskjell i vekt.Jeg er 178cm høy, og veier 80kg. Jeg har hatt både 174 og 181 lengden i disse skiene, og hadde jeg valgt i dag hadde jeg nok valgt 181 lengden for å få litt ekstra stabilitet og bæreflate som nevnt ovenfor. På skikkelig drittføre likte jeg bedre 181 lengden. Men 174 er mer morsomt, og vil fungere fint, spesielt om du vil spare deg noen gram.Vertical og Radical er bare to varianter av omtrent samme binding. Vertical er den gamle serien, og Radical er den nye. Radical har en bedre hælløfter, og har blirr forbedret litt fra Vertical serien, blandt annet med en ny løsesplint i bakhuset, som tåler litt mer. Vekten er det minimalt med forskjell på. Drikk heller litt vann og piss litt, så har du spart den vekten like greit ;)Maestrale er en kjempesko, og regnes som verden letteste 4spenners sko, og litt "unik" i sin klasse. Det eneste jeg mener kan måle seg med Maestrale og Maetrale RS er Dynafit Mercury og Vulcan. Men jeg tror du får mer igjen for pengene i Scarpa skoen til ditt bruk, så lenge de passer din fot greit. Det viktigste av alt med randosko, er at dem nettopp passer din fot!Som sagt, skiene er knall, og av mange et "go to par" for alle mulige forhold. Jeg kjenner mange erfarne guider og flinke skialpinister som bruker disse skiene veldig mye.Lykke til! Og god jul videre! 
Sport Conrad funker fjell, og er seriøse folk. Men kjøp gjerne sko hos din lokale forretning, så hjelper de deg med tilpassing og slikt gratis også. Sko, er som nevnt ovenfor, veldig viktig! Servicen i en lokal butikk er gull verdt for deg som førstegangskjøper av randoutstyr.