Prøvde BD Megawatt carbon med tlt5p og tecnica Bodacious + dynafit radical ft12 i bakke i dag. Synes det fungerte veldig bra. RV/DIN var satt til 10, og jeg kjørt med frontbindingen .på 1 klikk.Selv om jeg kun prøvde den i bakke, så er jeg rimelig sikker på dette er skien jeg velger. Grunnen er at den hadde en helt annen følelse enn de andre skiene jeg har/har prøvd. Den hadde en veldig avslappet surfefølelse, og var veldig lettkjørt....noe som kanskje best betegnes av jeg merket svært liten forskjell på de to svært forskjellige sko-parrene (hadde nok merket større forskjell i off piste). Jeg hadde ikke forventet å få den følelsen i bakke. Skiene jeg kjørte med var på var 188 - noe som virket svært, svært kort...men jeg lurer faktisk på det var var helt greit. Det var null problem å kjøre kortsvinger - selv med tlt5'en (faktisk så vil jeg si at movement bond 177 var mer krevende mht på sko)...så jeg tror jeg hadde likt disse både i tett skog, men også til renner. Til dra-på kjøring synes jeg fx104 er bra...og det er kanskje ikke noe vits med flere som kan brukes til det. Noen annet jeg likte, var at de aldri ga inntrykk av de ville gi noe mer enn det de faktisk ga....:det er viktig for meg med en forutsigbar ski....så jeg vil heller ha en ski som ikke biter enn en som biter og slipper (som var problemet med både k2 coomba og obsethed for meg). I morgen blir det en enkel topptur. (Gode argumenter for å velge noe annet mottas gjerne, men nå skal de kunne kjøres med dynafit bindinger)(Er også veldig fornøyd med at dynafit endelig fungerte med brede ski for meg...lurer på om grunnen er at enkelt og greit er veldig vanskelig å være veldig kontant med disse skivene)