Som primær pudderski hadde jeg valgt vekk Missbehaved og Aura, Atomic Century vet jeg ikke så mye om.SideKick er en ok *pudderski* som er litt mer leken en manneversjonen av den (SideStash), grunnet mangel på metall i konstruksjonen.Hadde valgt den i 167cm lengde, men vær obs på at K2 er kjent for at skiene måler litt mer enn det den tekniske specen indikerer.Hva som er tilfellet med SideKick vet jeg ikke. Uansett bør lengden på pudderski ihvertfall ikke være noe kortere enn egen lengde, som en generell anbefaling.På pudderski har de aller fleste nå rocker eller early rise (den norske oversettelsen er morsom) slik at den effektive lengden på skiene blir langt mindre.Forresten i siste Fri Flyt vant Nordica La Niña som beste pudderkski for damer, den korteste utgaven (169 cm) bør passe fint for deg.113 mm på midten er ikke avskrekkende selv om du er vant til mye smalere ski.

EDIT: Line Pandora er en dameski som mange liker og som har utmerket seg i tester. Produseres i 152, 162 og 172 cm lengder - 115mm på midten.