Jeg har drevet aktivt med alpin, og kan stå på ski. Nå flytter jeg opp til Tromsø for å studere og har derfor tenkt å utfolde meg i Nord Norges fantastiske natur. Jeg har gått endel toppturer, både med lånte randonee ski og med twintip på ryggen og truger på beina. Nå er jeg derimot rimelig keen på litt tykkere ski som jeg kan kose meg med i de sene timer nedover fjellene. Jeg har tenkt til å kjøpe meg noen freerideski som jeg kan sette på enten rando bindinger eller Salomon Guardian bindinger på. Har også vurdert helt vanlige bindinger som jeg setter alpine trekker gåadapter i. Noen som har erfaring med disse? Har vurdert å kjøpe meg noen K2 Hard Side ski, da de er rimelige og også virker lovende. Siden jeg er student har jeg begrenset med penger, og det er derfor ikke et must for meg å ha det beste av det beste. Noen som vet om disse skiene er gode? Hvor brede de er på midten, og hvordan de flyter på pudder? 

Hadde vært supert om jeg fikk noe tilbakemelding så fort som mulig. Så noe eventuelt kunne settes på ønskelisten til jul!