Har du smal for med lav vrist kan jeg varmt anbefale Lange RX LV den får du i 130 og 100 flex Eventuelt RX som du får fra 130-100.
RX LV er den første støvelen jeg har kunnet tråkke rett i og kjøre 130 skidager med uten å gjøre noen justeringer. Støvelen er like bra som ny etter disse 130 dagene på ski. Stiv,presis og sitter som et skudd på foten om du har smal fot og lav vrist som meg.
Har brukt den støvelen til allt. PArk heisbasert frikjøring og toppturer. Litt mere vekt på beina opp,men vannvittig bra på veien ned. Den har ikke gå funksjon,men funker helt ok om du ikke skal på 6-7t turer.
I vinter kommer også XT serien som er bygd opp på samme lest som RX,men har fått lagt til en gå funksjon. Har ikke fått testet den selv enda,men regner meg jeg kommer til å ha mange dager med den på beina også kommende vinter.
Uansett er det beste å dra til en butikk med bra utvalg og kyndige folk. Prøv masse forskjellige modeller og finn det som passer din fot best. Det er ekstremt sjelden man bare kan tråkke i en støvel uten å tilpasse noe. Skaff deg også formstøpte såler så vil du få mye bedre skidager til vinteren!