Jeg har rocker 2 122 både 184 og 192. På 184 har jeg endt opp med å montere et par cm foran bakerste punkt. Disse bruker jeg i kombinasjon med fritchi pro binding til kortere turer da det en sjelden gang er superforhold. 192cm er montert på bakerste punkt m/sth16 bindinger. Jeg har prøvd litt ulike punkter og etter min smak og behov ble det sånn. Tidligere hadde jeg de montert lenger frem, men jeg følte at tuppene lå litt for lavt i snøen så det ble for mye bremsing. Jeg holder mye lettere god fart og flyt når de er montert bak. det er jo veldig lite setback på disse skiene, så bakerste punkt er fortsatt veldig lekent og langt fra "oldschool". Hvis du skal kjøre mye bratt kan jeg anbefale å montere litt lenger frem. Mtp hva slags terreng disse Salomon teamkjørerne har tilgang til er det helt klart at de kan montere true center -30mm og være fornøyd med det. Selv har jeg bakgrunn som "parkrotte", men som sagt går ikke montering lengre bak noe særlig utover lekenheten etter min mening. For å slippe den vurderingen Mengis snakker om, hvorfor ikke 2 par?