Takk for innspillene!

Har dessverre vært litt opptatt, men har knotet sammen en video som kanskje gir et litt mer nøyaktig bilde av det jeg har prøvd å beskrive med ord.

http://www.youtube.com/watch?v=qRtxvLiS-vo

Et par kommentarer:- Alle bindinger er stilt inn på 12- I det andre klippet og utover er 'sålelengden' forlenget med 7mm- på klipp nummer tre - det samme gjelder for den andre forbindingen. Det er ingen tegn til unormal slitasje som skulle tilsi så stor bevegelighet - såfremt det ikke skal være så mye...- For de som er überobservant , så er det gjort en liten feil på videoen, men jeg fikk det korrigert i etterhånd og verifisert at her hadde minimalt med resultatet å gjøre.

SiSt: - er usikker på hva du egentlig sier ang. det med sålelengde i det siste innlegget ditt... Er det slik å forstå at malen vil at man skal montere bindingen slik at stagene , men at dette da vil være for knapt og man vil ha behov for å stramme inn mer...? Eller er jeg på bærtur...?

Så er spørsmålet: Er jeg fryktelig pirkete mtp hvor mye bevegelse man kan tillate at støvlene har i forhold til skiene...?