Målet er vel ikke å spare penger, for man kan ikke sette en prislapp på livet sitt. Hadde alle hatt evig med midler så hadde folk alle kjørt med skredsekk og et privat helikopter med egen redningspatrulje. Jeg mener at BCA er de mest intuitive og letteste søkerne på markedet. Og Tracker er en av de bedre søkerne jeg har prøvd i mitt liv. Personlig ville jeg hatt den framfor Barryvox Pulse. Nå har jeg dessverre ikke prøvd Element søkeren så jeg kan ikke sammenligne med det du sier. Jeg mener bare at Tracker fra BCA er en av de beste søkerne for nybegynnere. Hjelper ikke om 3-antenners er bedre hvis du ikke kan å bruke søkeren (noe som mange ikke kan selv om de har en søker). Derfor gjelder det først og fremst å kunne bruke den søkeren du har! Har selv brukt Pieps Freeride i mange år, og den originale barryvox før det. Det er ikke som jeg ikke klarte å finne folk fordi jeg hadde en dårlig søker. Du må bare kunne bruke søkeren du har. Så jeg mener det bare er å kjøre på med den pakken fra VPG for det er virkelig en bra pris. Bare husk å tren med søkeren før du kommer i en virkelig redningssituasjon så går det bra.