Jeg kjører også med Shiro/NTN/grønne EVO 2010/11. 174 cm/76 kg, ski 183 og blå fjærer innstilt på 4
Er stort sett enig i det Ngiri sier, både ski og sko er litt tunge men det veies opp på nedkjøringen hvor utsyret leverer så det holder på stort sett alle underlag. Jeg har eiet og ikke minst har testet mange forskjellige ski, og Shiro er utvilsomt en av de beste og allsidige skia i "brei"-segmentet jeg har prøvd.
Jeg har nå også årets Scarpa TX Comp m/gåfunksjon, som nå er førstevalget til toppturer (grunnet bedre passform enn EVO, og bittelitt lettere). Shiver er vel toppturvarianten av EVO, og har sikkert samme gode byggkvalitet. Scarpas TX-serie virker ikke like velbygd og av like god kvalitet (synsing fra min side) men passer uansett foten min bedre enn EVO. Du gjør garantert ikke noe feil om du kjøper det oppsettet du skisserer, og merk at Shiver kan bestilles i en egen "Rando"-variant hvor den i tillegg til å være NTN-kompitabel også har innfestninger som passer til Dynafit-bindinger
Lykke til :-)