Jeg reiser til alpene på lørdag, så må ha de ganske kjapt og regner ikke med du kan levere til Stavangerområdet på så kort tid? 
Hva mener du med ryggmargsreaksjon, er det dårlige bindinger? Jeg har avtalt 1750,- med selger nå, skal se på de i dag. Jeg er såpass at jeg kjører gjerne RETT ned en ganske bratt bakke i meget stort fart, og jeg liker å spinne (kjøre fremover og bakover om hverandre) og jeg elsker å kjøre plasser hvor man tar krappe svinger mellom trær busker og steiner. Det gjør meg heller ikke noe om jeg mister kontakt med bakken i ny og né ved å kjøre på små hopp, humper og lignende, men jeg tar på ingen måte noen triks eller legger meg ut på en svær rail. Videre liker jeg å kjøre i løssnø, pløye gjennom pudder og kose meg på endeløse sletter med snø.
Jeg er dog noe klumsete til tider grunne at jeg ikke har stått på flere år. Men jeg har fått 6-8 dager i bakken i år på skiene jeg har brukt, men mest i preparerte løyper. Jeg kan gjerne tryne fordi jeg tar en for brå sving og lignende, så jeg er vel ikke akkurat særlig god. Men jeg storkoser meg og gidder ikke ha noe som gir meg en dårlig opplevelse.