Jeg er på søken etter noen i Bergensområdet som er interessert i å ta noen turer i et trekk og lære fra seg litt teknikk når det gjelder turen nedover igjen. Jeg hoppet i det for et par uker siden og kjøpte full rando-pakke, men kjenner egentlig ingen som driver med dette, kun telemark. Jeg har ingen alpin erfaring fra tidligere, men har ligget i hardtrening i Eikedalen nesten hver kveld i to uker nå.
Preparerte bakker er ikke lenger noe problem, men sliter vel litt med teknikken utenfor løypene, spesielt i den våte eller skarete snøen jeg har prøvd meg i.
Jeg har aldri vært i andre anlegg, men har hørt at det skal være gode muligheter i Myrkdalen? Dette innebærer vel en aldri så liten fare mtp. ras også, så jeg er litt tilbakeholden med å bare hoppe i det på egenhånd.
Jeg er mann på 28 fra Åsane. Både mannlige og kvinnelige "mentorer" i alderen 20+ er av interesse. Jeg stiller med bil og har fri hele denne uken og har ellers fleksibel arbeidstid, så gi en lyd hvis du ønsker å ta en tur!