Hei!Jeg er relativt nyfrelst når det gjelder pudderkjøring og har nå kjørt Volkl The Grizzly i 2 år er mega fornøyd med skiene.........
Ble positivt overrasket av Gotama(186) første gang jeg prøvde den. Ikke for brei til at den blir ubrukelig i preppa løype og veldig lettkjørt. Har flere kompiser som kjører på gotama og er strålende fornøyd med den. Fin flyt om du ikke er altfor tung. Du spør om det er nok rocker i gotama, det hadde ikke skadet med litt mere, men da ville nok skien mistet en del av sitt allround-preg.
Kjøpte meg kuro før denne sesongen i 195. Fikk de grisebillig av en kollega, så måtte slå til. Hadde muligens gått for de i 185 om jeg hadde kjøpt nytt (jeg er 180). Etter første tur i pudder var det ingen tvil om at jeg har funnet min ski. Helt rå i pudder, men blir såkart litt mer tungkjørt i preppa løype enn gotama.
Det virker som du er innstilt på å beholde Grizzlyene dine. Da hadde jeg ikke vært i tvil om å gått for kuro (185). Om du kvitter deg med Grizzlyene burde du kanskje vurdere gotama (186) .