Hei!Jeg er relativt nyfrelst når det gjelder pudderkjøring og har nå kjørt Volkl The Grizzly i 2 år er mega fornøyd med skiene. De PLØYER virkelig igjennom det meste av humper i en oppkjørt bakke og klarer seg relativt bra i minder mengder løssnø. kom nettopp igjen fra en tur til Verbier, og fikk der opp øynene for virkelig løssnø kjøring. En kompis av meg hadde flesket til med K2 pontoon ski og kjørte fletta av resten av oss. Jeg fikk selv lyst på noen fete planker selv. Har falt for volkl Kuro, men begynte å tenke litt på om det er lurt å brenne alt krutt på en ski som kanskje kan brukes ett par dager i året. Hvor stor er forskjellen på Shiro kontra Kuro? Hører bra ting om Gotama som allround ski men føler i og med at jeg har grizzly som funker greit som dette at jeg bør gå for en mer rendyrket løssnø ski. Eller fungerer Gotama bra som pudderplanke? Har Gotama nok rocker? Noen som har prøvd Gotama og Kuro?? Jeg er 178cm høy og veier 70 kg. hvilken lengde bør jeg velge? Takk for innspill!!