<blockquote>
<blockquote>
Hvis du skal ha ei ski til å kjøre sånn som Ducroz (les bratt og hardt) er det ei kjempe pakke. Dynastar er kjent for å lage bunnsolide ski og deres LP serie er kjent for å være blandt de beste storfjellskia for de som liker mer tradisjonell følelse (stiv bakski, langt skjær, moderat rocker). Om dette er den typen ski du er ute etter er den pakken et kupp.
Eg er vel ikkje den som kjøra aller brattast, men ser jo at ein kjøra hardare og brattare for kvar sesong. Dessutan vert de jo meira og meira laussnø, då er vel denne skia mykje betre enn mine Dynastar i dag som ikkje er meira enn 80 under foten.
Tenka eg heilt feil om denne skia er god både i og utanfor løypene??
</blockquote>
Den er god å kjøre i bakke, hvis du har litt plass å boltre deg på i en bratt bakke. De krever fart, men innbyder også til mach 3 nedover. Skikkelig solid rå følelse i de.
Når jeg testet skia fikk jeg prøvd de på noen litt isete partier i bakke, det gikk helt smertefritt.
</blockquote>
Høyrast igrunn ut som ei konge ski, men er framleis litt i tvil. Prisen e jo nesten so god at ein berre burde kjøpa for å prøva :P
Nokon som kan veit noko om korleis denne skia er i forhold til f.eks. K2 SideStash eller Volkl Katana?