Har kjøpt NTN-Large-binding, og Scarpa TX Pro 26,5. Har nokre nybegynnerspørsmål eg trenger hjelp til 
1: Hvor skal hælen på støvelen, evnt. bakenden på støvelen treffe hæl-løfteren? (montering av hæl-løfter)
2: Pluss - Minus - justeringa ved ankelen på støvlene er såvidt eg kan forstå inn/ut vinkling av støvelskaftet, hvorfor tukle med dette?
Ser at det runde sporet ligger ved minus-tegnet, er de forhåndsinnstilt nøytralt ved minus?
4: Vil varmebehandle innerstøvlene, men leser i bruksanvisningen at eg trenger ein "toe-cap" for å lage bedre rom til tærne. Dette fulgte ikkje med så hvor får eg tak i noko sånt? Og bør eg få dette gjort proffesjonelt med spesiell oppvarmingsmaskin, eller funker det greit i steikeovnen? evnt. tid og grader?
3: Har eit innstignings-problem ved at fremste del av hælen tar i bakerste del av låsemekanismen før eg er kommet skikkelig ned i bindingen. Som fører til at eg må koordinere d å tråkke nedi, samtidig som eg begynner å trykke ned "låse-spaken". Har nå blå powertubs på hakk 1, men føltes veldig stivt, så vurderer å gå over til grønne på hakk 3. Vil dette problemet forsvinne ved at eg da skrur fjærene lengre inn? Eller vedvare på grunn av at størrelse 26,5 er de absolutt minste skoene man kan ha i Large-bindinger?
Håper veldig på svar fra andre spessielt interresserte!
som gidder å prøve svare på dei utfyllande spørsmåla mine