Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Snowpulse PRO35 - erfaringer?
#174926 03/01/2012 12:10 PM
Drumlin Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Noen som har hands-on erfaring med Snowpulse PRO35? Hvordan er romløsninger og volumfølelse? Hva med rygglengde og passform? Er airbagen like mye i veien inne i hovedrommet som i Mammut Ride 30L?

Re: Snowpulse PRO35 - erfaringer?
Drumlin #174927 13/01/2012 7:41 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hei, jeg kjøpte den nylig. Lurte egentlig på Mammut 30L, men gikk for Snowpulse Pro 35 da jeg foretrekker sekker med lokk, og den har også mulighet for camelback. Noe jeg er usikker på om Mammut sin har støtte for. Pro 35 har bare ett stort rom for innhold og en camelback-lomme inntill ryggen utenom RAS-systemet. Har bare brukt den én helg for heisbasert skikjøring. Hadde kun søkestang og spade i sekken, og hadde ingen problemer med å sitte med sekken på i stolheisen. Det er stropper på siden man kan stramme for å gjøre den kompakt, og i tillegg kan man bruke snowboard-stroppene for å stramme enda mer. Det er litt trangt å få plass til spadeskaft og søkestang under airbagen, men med litt lirking gikk det fint. Tenkte ikke noe særlig over rygglengde og passform. Det kjentes fint ut, men jeg hadde ikke mye vekt i den, så kan hende det er annerledes med full sekk. Gikk et lite stykke med skiene på sekken, og da åpnet glidelåsen for airbagen seg av seg selv. Det var vindstille og sol, så hadde ikke noe å si nå, men kan være litt kjipt om det snør inn i airbag-lommen. Prøvde bare å ha skiene diagonalt. Det er også mulig å ha skiene på siden av sekken. Mitt generelle inntrykk er at sekken er av veldig god kvalitet og har mange smarte løsninger.