Vil ikke si at det er idioti, av samme grunn som Mr. Jacobsen. Endte også opp med Duke på mine Rocker2. Enig med det som står over, men syns det funker bra. Dynafit blir i en annen klasse opp, men med Duke får du mer muskler. hehe. Alt går, som sagt. Trekkers er verre! Må bli Duke, ikke Tour da.Noen mener mann får bedre følelse med skia med en vanlig binding enn med Duke pga du vil være lavere ned mot skia. Omdiskutert. Kan være noe i det, men personlig syns jeg ikke det er noen big deal. Jeg er da godt vant til å stå høyt over skia med racingski og telemark fra tidligere.

Blir igjen snakk om fordeler og ulemper. Blir en vurderingssak det der. Vanskelig, vanskelig. Du trenger ikke bytte ski. Renegade i 186 og EHP i 179 har samme vekt!

Kombinasjonen med alpinstøvler evt. nye BD Factor 130 eller Salomon Quest 14 burde funke bra. Tungt, men gøy. Alternativt, hvis du har en favorittbinding kan du sjekke ut MFD Alltime plata for å gi kjørebindinga gåfunksjon. Ingen erfaring der, men funker sikkert bra det også.