Litt dårlig respons her.. eller? :P (er vandt med rask respons fra andre forum)Uansett, tusen takk for svarene jeg har fått.
Jeg har sett litt på bruktmarkedet her på friflyt og finn.no og har endt opp med nye NTN bindinger til 1500 kr. (Skal kjøpe i morra)Ellers kom jeg over fjorårets modell av ski og sko på mx sport. Dvs. 50% rabatt på ski og sko, plus bindinger til halv pris. Har ikke kjøpt noe enda, men varene er reservert og blir kjøpt inn i løpet av uka.
Har likevel et spørsmål til til dere: Hvordan er det med skostørrelse?Jeg bruker vanligvis størrelse 43/44, men i butikken anbefalte de meg en sko i størrelse 26,5 (cm tror jeg), men da de ikke hadde denne, prøvde jeg (og reserverte) en sko i størrelse 27,5. Skoen satt forøverig godt på foten (med tennissokker på), men det var ikke mye plass å gå på..Hva tror dere om å kjøpe denne skoen, som etter anbefaling fra betjeningen er en cm for lang, men som JEG ikke tror er for stor?
Er som nevnt i første post 17 år, og regner derfor ikke med at jeg kommer til å vokse i beina, men jeg vet jo aldri.. :P
Håper dere kan gi meg noen gode tips og rask respons!
Tusen takk!- Znerk