Ja, Røldal er ikke alene om å holde standarden nede... Som sagt, så var det som irriterte meg ALLER mest, at fordi jeg ikke hadde lyst på dispenser-coca, så kostet det meg ca 40 kroner mer for en liten flaske vann,enn om jeg bare hadde kjøpt menyen, og drukket coca. Det er kjipt. Og dumt! En flaske vann koster forøvrig 30 kroner, dersom du lar være å bestille burger til...

Men tenk hvor enkelt det egentlig er å lage noe som er godt? Hvorfor i all verden gjør man ikke det? Det er jo omtrent like enkelt å lage noe som smaker godt, som å bare varme opp noe slapt junk. Det krever selvfølgelig et minimum av utstyr, og bittelitt kompetanse, men det burde jo være mulig å få til. De får det jo til i andre land... Men dette er vel som Veikro-standarden i Norge for noen år siden... Da var det helt ræva absolutt over alt, men der har det så smått begynnt å lysne enkelte steder. Prøv bare den utenlandske kjeden Marché (E-18 Kjelstad ved Drammen og ved Holmestrand). Nydelig, raskt og delikat, til en helt OK pris. Når komme turen til skifolket?