Har reist sinsykt mye rundt i verden i mitt liv. skikkelig mat er viktig for meg og italiensk pizza med gode råvarer er selvfølgelig noe jeg ikke har problemer med å nyte. Etter en tur til alpene i fjord fant vi en resturant midt i bakken hvor de serverte en helt fantastisk pizza med ferske råvarer til rundt en 50lapp per pizza (nok til en pers). I norge betaler jeg ca 150 kr for en helt forjævli burgermeny. eller nei jeg gjør ikke det. Fordi jeg er klar over at for 150kr så kan du omtrent velge fra øverste hylle i butikken når det gjelder nistemat. MEN FAEN, ikke bare røldal men omtrent ALLE skisenter i norge ta dere sammen på dette. det skjer at jeg ikke rekker å smøre niste, da er det grusomt å måtte putte i seg en seig burger som bare er tung magefull og blir slapp av.

MEN FOR ALL DEL, det utbruddet der var bare litt sinne over drittmat i de fleste norske skisenter. Røldal skisenter er fantastisk på alle andre måter -at de ikke spanderer på seg en skikkelig 4seters ekspressheis fra bunn til top.