Hei, triXter, du spør om fyren æ 13 år!? Han nevnte ein son han hadde med på ski, kanskje ikkje veldig enkelt i ein alder av 13, men er usikker på praksisen der du kjem frå. Uansett, til saken, maten i norske skianlegg smakar dritt ja, og prisane er så ille at eg aldri lenger kauper noko der. Eigen mat fær ein heller ikkje lov til å nyte i restauranten, ja eg veit det er for å gje plass til dei som faktisk kauper dritten, men hallo.. Eg tek frimodig med meg nista mi, kakaoen min, alt laga heime på ein norsk kjøkken, og et der. Eg har trass alt punga ut altførr mykje gryn på det heiskortet, og skø dei toppe det mæ å koma å jage meg ut av restauranten fordi eg et nista mi der, sø lurar eg på høsslags syn dei he på kundane sine.
Enig i at norske skianlegg bør kikke til europa, lage bedre mat, og seta ned prisane, men sø lenge det fins ein haug mæ fjortissar som drit pengar og viljug betalar det som skø te for å få livretten sin, junkfood, så skjer det nok ingenting med menyen i norske skianlegg. Kunande må endre etterspørsel.