Hei alle sammen,

Jeg har nå begynt på tredje sesongen på Hendryx Purple Haze (med NTN), og er veldig glad i skia. Jeg har vel kommer frem til at torsjonsstivheten gjør skiene til en favoritt. Skiene er uproblematiske i skiftene snø og veldig glade i fart, men de er tunge å kjøre i dyp snø. Jeg føler jeg må hoppe og sprette mellom svingene og dette tar låra. 

I helgen testet jeg disse mot Line EP Pro (med NTN). Disse er jo veldig myke i forhold, men jeg likte flyten og poppen/flexen disse kan tilby i pudderet. Disse var rett og slett effortless å kjøre i forhold. 

Finnes det en fullrocker ski som er medium til medium+ stiv, med veldig bra torsjonsstivhet? Gjerne også med litt tradisjonelt spenn for å få poppen/flexen? Da blir det kanskje ikke en pr def fullrocker ski.. men allikevel..

Etter en prat med forhandler så ville han gått for en Black Crows Nocta - som han mente i størst mulig grad kombinerte begge parenes egenskaper..

Hva tror dere? Jeg har begge skiene tilgjengelig for bruk, men tror kanskje EP Pro ble noe mykt med 98kg på toppen og NTN...