Tusen takk for alle svar. Har lest gjennom alle forum tråder angående betennelse. Er ikke 100% på om det er tilfellet eller ikke. Selv om jeg hopper, løper kjennes ikke smerter. Er kun et punkt som har hovnet litt der smerter oppstår ved selv en liten berøring. Kan hende jeg er ignorant og ikke vil innse at jeg er oppi et nytt mareritt.
Jeg har fra forsvaret også en kronisk belastningsskade i underarmene. Dette fikk jeg behandling for i 9 mnd, med fysioterapi, under tjenesten uten forbedring. Vært innom akupunktur, varmebehandlinger, elektrobehandling, massering, pillekurer, kremer osv. Kontaktet fastlege i sommer, fikk et treningsopplegg til støttemuskulatur av ny fysioterapeut som skulle forbedre dette. Trent med dette i over et halv år, uten noen forbedringtendenser. Tilliten til fastleger og fysioterapeuter har mildt sagt sunket. Kommer som du sier å ta kontakt med naprapat og da nevne begge problemene og få sjekket ut plagene i leggen.
Leste på forumet at Volvat har god kunnskap når det gjelder beinhinnebetennelse eller losjesyndrom som det også kalles. Noen som har erfaringer med så drastiske tiltak som operasjoner?
Er det noen som vet om klinikker eller idrettsleger som har høy kompetanse/spesialisert seg innen denne typen idrettskader som jeg kan henvende meg til (Lillehammer/Oslo regionen)?
Ser ut som planen om skikjøring hver dag er gått i vasken. Jeg skal prøve kjerringrådene dere kom med og de på forumet til jeg får en naprapat vurdering asap. Er det helt på trynet idiotisk å kjøre i bakken selv med smertene? Slik det er nå med abstinenser og så mye morro jeg hadde i går er det verdt det uansett!!