<blockquote>
<blockquote>
<blockquote>

1.Oppfør dere som folk 2. Vær klar over at det å drifte en park krever mye tid og penger. 3. Ikke gjør det som er typisk for aldersgruppen jeg antar du er i å tro dere har krav på alt mulig!

Jeg lurer på hvilken aldersgruppe du tilhører, kjip type!

</blockquote>

Mange skianlegg er fylt opp med en del drittunger som forventer at skianleggene skal gjøre alt for å tilfredsstille dem uten noen anelse over hva skianleggene faktisk tjener penger på og med hvor lite overskudd de fleste skianlegg går med. Som gjerne mener de bidrar positivt om de går rundt å bithcer i anlegget og på facebook over hvor dårlig alt er, evt. med å gjøre hærverk. Og som aldri stiller om det snakk om noe dugnad eller lignende for å jobbe med parken og bedre på akkurat det de typisk bitcher om.

Dette gjør at vi litt eldre som faktisk bryr oss om og er glad i de lokale anleggene kan være forutinntatte når vi leser tråder som dette. Nå virker det dog som TS her har godt med vett i skallen og prøver å bidra positivt i skianlegget.

</blockquote>

Jeg tror nok at de fleste av oss har vært der i ungdommen, vi må ikke glemme det. Disse kidsa vokser også opp og blir litt mer rolige med tiden, de er jo også fremtidens brukere av anleggene. Jeg husker godt "voksne sure gubber og kjerringer som gjorde dagene sure når vi rulla rundt på fjøla i forbudsdagene. Vi skal være glade for at disse ungene bruker tiden sin ute i naturen og på sunne interresser. Voksne blir de før elleer siden enten de vil det eller ei. smile

</blockquote>

min tale Btw men det er en forskjell på og prøve og hoppe på de små hoppene og kjøre over ett 3 m høyt hopp bare fordi de ikke gidder og stå med spade og ta vekk snø hver eneste dag. &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;men dugnad etter bakkens stengetid er slettes ikke dumt forslag for de kan jo likevel preppe hoppet når det prepper en bakke på rundt 50 mål.

mvh HF