Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Norrøna sin garanti
#17371 11/11/2009 10:18 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 55
dloh Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
Registrert: May 2011
Innlegg: 55

Har kjøpt en Norrøna Lofoten jakke (u)brukt av noen. Men jakken har ikke de laminerte håndvarmerene. Dette er vel en produksjonsfeil. Så kan jeg sende jakken inn å få ny/fikset? Har ikke kvittering, og vet ikke hvilken butikk det er kjøpt i(står på norrona.no at den bør retuneres i samme butikk som den er kjøpt).


Re: Norrøna sin garanti
dloh #17372 11/11/2009 10:39 PM
Registrert: May 2015
Innlegg: 366
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: May 2015
Innlegg: 366

Hvis det er en vareprøve er den ikke nødvendigvis identisk med produksjonsmodellen.


Ring og hør.
dloh #17373 11/11/2009 11:16 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 118
Tørr bak øra
Offline
Tørr bak øra
Registrert: May 2011
Innlegg: 118

Har veldig gode erfaringer med reklamasjon hos norrøna.


Reklamasjon
dloh #17374 11/11/2009 11:17 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 25
Fersking
Offline
Fersking
Registrert: May 2011
Innlegg: 25

Det e bare til å sende den rett inn til Norrøna.De finner raskt ut av det. Hvis det e en produksjonsfeil, så vil de enten fikse det eller gi deg en splitter ny jakke.Norrøna e ganske Okey når det kommer til reklamasjoner. Har selv fått 2-3 nye jakker og bukser. Eg ville først sendt en mail til Unn.Kvistad@norrona.noHun fikser det meste.


Se inni...
dloh #17375 11/11/2009 11:39 PM
Registrert: Oct 2016
Innlegg: 623
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Oct 2016
Innlegg: 623

På sample jakker står det ofte en liten lapp inni Sample Not for sale....Se etter det. Om det ikke finnes kan du sende mail eller ringe dem direkte...Om det er en test versjon kan du nok bare glemme det desverre...


Re: Norrøna sin garanti
dloh #17376 12/11/2009 3:45 AM
Registrert: May 2011
Innlegg: 66
Medlem
Offline
Medlem
Registrert: May 2011
Innlegg: 66

hev kjøpet!


 
 
Re: Norrøna sin garanti
dloh #17377 12/11/2009 12:20 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 147
Tørr bak øra
Offline
Tørr bak øra
Registrert: May 2011
Innlegg: 147

Hvilken årsmodell er det?

Håndvarmerne kom først i 2008 hvis jeg husker riktig. Ellers ser jakkene ganske like ut.

For øvrig er norrøna veldig grei å ha med å gjøre. Jeg har sendt produkter direkte til de uten å gå via butikk.


Re: Norrøna sin garanti
dloh #17378 12/11/2009 6:57 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 55
dloh Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
Registrert: May 2011
Innlegg: 55

Det er den nyeste årsmodellen. Skal hente den på posten etter trening, så får se hva jeg finner utav da.


Ikke noe merkelapp
dloh #17379 12/11/2009 9:30 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 55
dloh Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
Registrert: May 2011
Innlegg: 55

Fikk jakken nå. Er ingen lapper det står "not for sale" o.l eller noe som skulle tyde på at det var vareprøve. Er det bare å prøve hos norrøna?


Re: Norrøna sin garanti
dloh #17380 12/11/2009 9:40 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 25
Fersking
Offline
Fersking
Registrert: May 2011
Innlegg: 25

Som sakt, bare send en mail til: Unn.Kvistad@norrona.noså fikser hun det, send den direkte inn til Norrøna.


Re: Norrøna sin garanti
dloh #17381 13/11/2009 5:00 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 55
dloh Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
Registrert: May 2011
Innlegg: 55

Noen som har hatt sin jakke inne til reprasjon av håndgamasjer/håndvarmere og vet ca. pris på det? I tilfellet det ikke skulle gå på garantien.



Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå