Da ville jeg ha valgt fritschi freeride pro. Hovedgrunnen er at det er veldig enkelt å skifte mellom gå og ski-mode - noe ihvertfall jeg setter pris på når jeg skal legge ut kite i dyp snø. Bindingen er også bedre å gå med enn marker-alternativene. Jeg bruker selv dynafit til kite og topptur (mustagh ata) og salomon til bakke og freeride. Er det veldig løst bruker jeg line sfb (115mm) + onyx til topptur, freeride og kite, men de er nye av året, så jeg skal ikke uttale meg for mye om de.

Dette er kombinasjoner jeg selv også bruker og kan god for. Spesielt er fornøyd med Diamir Fritschi Freeride Pro bindinger på Black Crows Corvus ski til kite, noe jeg liker veldig godt selv. Jeg har kjørt en god del Onyx og Stoke også, noe jeg likte veldig godt da dette er litt lettere enn den førstnevnte kombinasjonen. Både Onyx og Freeride Pro er lett å håndtere, uten noen store problemer eller svakheter og som nevnt ovenfor, lette å endre mellom ski/gåmodus. Jeg er faktisk ganske lei av å ta av og på ski for å kunne endre modus i en kite-situasjon. Kanskje noe av det nevnte kan fungere for deg også?