Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Rasering av forumet...
#173428 07/11/2011 2:44 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Her må jeg opprette ny konto, ok, ikke det største problemer, men

Her har tydeligvis en eller annen datanerd fått styre utviklingen. Fra å ha et godt fungerende forum med masse innlegg er det nå uoversiktelig og etter min mening rasert. Kan ikke tenke meg til at det brukes like mye som før.

Hvorfor lage noe nytt når det gamle fungerer utmerket??

Er det bare meg som begynner å bli gammel eller noen som er enige??

Re: Rasering av forumet...
Kong telemark #173429 07/11/2011 4:59 PM
Entusiast
Entusiast

Jeg trengte ikke å lage ny konto, kjekt det.

Fra et utrolig basic og primitivt forum med mye manglende funksjonalitet har vi nå fått et fullgodt forum.

Hvordan er det nye forumet uoversiktelig? Du har jo akkurat den samme kategorioversikten som du hadde i det gamle forumet...

De lagde noe nytt fordi det gamle fungerte dårlig og manglet helt basic funksjoner, og fordi veldig mange av brukerne maste på dem om det i laaaaaaaaaaaang tid.

Begynner å bli gammel? Du er foreldet med noen tiår, akkurat slik det gamle forumet var :p

Kong telemark #173430 07/11/2011 9:40 PM
Medlem
Medlem

Her må jeg opprette ny konto, ok, ikke det største problemer, men

Her har tydeligvis en eller annen datanerd fått styre utviklingen. Fra å ha et godt fungerende forum med masse innlegg er det nå uoversiktelig og etter min mening rasert. Kan ikke tenke meg til at det brukes like mye som før.

Hvorfor lage noe nytt når det gamle fungerer utmerket??

Er det bare meg som begynner å bli gammel eller noen som er enige??

Er fullstendig enig med deg. Måtte også lage ny konto i høst. Forumet ikke optimalt, og jeg mener det bør sees til freeride.se for hvordan man kan integrere forum i en nettside vellykket. Der funker det!

Kong telemark #173431 07/11/2011 11:00 PM
JLB Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Måtte også opprette ny konto, forsåvidt fort gjort, og har nå blitt vant med nyforumet og synes det funker greit. Som i utstyrverdenen, så går også web-verdenen videre :-)

Kong telemark #173432 07/12/2011 8:30 PM
Fersking
Fersking

Helt enig med trådstarter, dette forumet SUGER. Søkefunksjonen er ihvertfall helt ræva... Det er jo bare å se på hvor lite aktivitet det er på forumet, det er jo en god indikasjon på hvor vellykket endringen har vært. Unntaket er kanskje jibbeforumet som lurer på hvilken farge de skal ha på stavene;)

Alt var jo mye bedre før:)

Kong telemark #173433 07/12/2011 10:44 PM
Entusiast
Entusiast

Synes det er godt oversiktelig, Ski er delt opp i 4 grupper og 1 hovedgruppe der alt blir samlet. Og visst dere ikke gidder å lese om jibberene sine "problemer", så er det bare å gå inn på Freeride eller Telemark, eller hva dere selv liker og lese om. Og visst dere ikke liker ski så er det andre grupper og.Søkefunksjonen har ALLTID vert dårlig og eg har aldri likt det så lenge som eg har vert her, så det er ikke ett nytt problem på det nye forumet...Eg er faktisk fornøyd med resultatet på forumet og eg trengte selv ikke å lage ny profil. Det kan sikkert ta litt tid å sette seg inn i ett nytt design for noen, men når du kommer inn i det så blir det bra! smile

Kong telemark #173434 07/12/2011 10:48 PM
Medlem
Medlem

Jeg skrev noe lignende like etter forumet ble lansert, jeg er fortsatt innom og følger med, men aktiviteten har gått i dass... :\ Nedtur, vi kunne virkelig trengt et velfungerende "community" rundt det vi driver med...

Kong telemark #173435 07/12/2011 11:50 PM
Entusiast
Entusiast

Innebygde søkefunksjoner suger alltid. Derfor du alltid bruker google og kodeordet site: om du ikke er helt nab, F.eks site:http://www.friflyt.no/Forum/Ski

Jeg syns aktiviteten har tatt seg merkbart opp i det siste, har sikker noe med at det har kommet snø...