Heisann. Vil først å fremst si at jeg ikke er ute etter å sverte Bergans på noen som helst måte. Det er bare det at jeg mener det finnes noe meget diskutabelt med denne jakken (Svartisen). Ja nemlig, prisen! Er klar over at dette er flaggskipet til Bergans i år, at det er den jakken de fronter i 71 grader nord osv, men skal det forsvare den prisen de tar for jakken? Ser at det er et par forskjeller fra Sirdal-jacket som for eksempel Ultrasonic teknologi (sømløs). Koster dette så mye ekstra da?Poenget mitt blir det at jeg tror Bergans skyter seg selv litt i leggen her. Kan være at det er detaljer som forsvarer prisen som jeg har gått glipp av, men min erfaring og tolkning er den, at folk som beveger seg opp i disse prisklasser ikke vil ha Bergans i nærheten av bakhodet engang når de skal kjøpe ny jakke.Rett og slett fordi det finnes så mye annet som er både bedre og rimeligere, og som frir litt mer til det segmentet som ender opp i de prisklassene. Er jeg helt på viddene her? Eller er det andre som har tenkt i samme baner?Og legg merke til at jeg ikke engang begynner å drøfte membraner.
Og til de som lurer, prisen er 5400kr.
Så spørsmålet er da som følger (og grunnen til tråden):Noen som kan komme me argumenter som taler for prisen?