Tusen takk for gode svar så langt SiSt og Trappiste! Setter stor pris på det!
Bindingen er skikkelig montert i det hullet som gikk tver gjennom ja.. Så det er bare snakk om å få tettet hullet igjen på best mulig måte, for så å slipe ned eventuelle ugjevnheiter etterpå.
Det er ikke så mange butikker rundt her som driver med ski dessverre, og den beste av de er nokk den hvor skiene ble kjøpt og her er det ikke aktuelt å kome tilbake med den gjennombora skia.. (han ser helst at han slipper å krype til korset etter å ha vært, litt for sikker på at han ville greie å montere den lett selv!)
Aktuelt er de likevell å fare til denne butikken, for så å få tak i det utstyret vi eventuelt måtte trenge. Men som den glade amatør jeg er som ikke har vært borti dette før, så lurer jeg på noen ting; du skriver både om P-Tex stav og epoxy Trappiste. Så da lurer jeg på om ein P-tex stav og epoxy det same? og viss ikke hva er forskjellen? og forskjellen på bruksområdet på de? og hvor får jeg eventuelt kjøpt desse produktene?
Det ble mange spørsmål her, og kanskje litt masing og.. Men håper og ber om at dere er generøse med svar denne gangen også! Det blir for dumt om skien skal bli ødelagt på grunn av dette..
Mvh. Den glade amatør