Ser den. Når det gjelder holdbarhet, så har jo vertical ft12 bindingen noen holdbarhetsproblemer som andre dynafit-bindinger ikke har. Dynafit har fikset dette med å komme med power-plates. Hva slags problemer han har hatt med bakbindingen fatter jeg ikke....det eneste problemet jeg ser er frambindingen, som nå er endret med radical. Det var heller ikke noe stort problem, men jeg dropper ikke....(Det er også noe som får meg til å stusse. Vertical bindingene har større gap mellom binding og sko enn speed for å unngå at bakbindingen presser skoene ut av skiene. Den endringen er ikke gjort på speed, og heller ikke på plum...men jeg har oppfattet det som at det var en vellykket endring. Stusser også litt over at det kun er dynafit problemer som diskuteres, mens marker tour ryker i hopetall og hele duke designet iser mye og blir slarkete med bruk. Synes det er vanskelig å skille fakta fra følelser nå - og kanskje spesielt med Plum (som unnektelig ser mer solid ut, og dønn-lekker - men om den faktisk er mer solid er litt mer usikker på.))