Jeg kjøpte den for å ha den sammen med en zzero4 carbon, men de ble raskt solgt, da jeg ble overrasket over at disse var bedre på alt. Jeg har brukt de mye i (og utenfor) bakke med mustagh ata. På veldig hardt føre krever skiene ganske mye trykk på for-skien (de er rettere forran enn bak), da kan skoen kollapse litt....det skjer spesielt når jeg kommer fra racing sl-ski, og prøver å kjøre likt på mustagh ata'ene (som er 20 cm lenger, og har nesten 20 meter lenger svingradie). Det er ikke noe problem å kjøre de slik at dette ikke skjer, men det kan altså skje ved å legge trykket på et litt annet tidspunkt. Skoene er stive fra side til side og bakover. Fremover kan man presse de forbi et punkt der "underskoen" deformeres....(Dette høres nok langt mer dramatisk enn det er) Jeg har også prøvd de i bakke med G3 Manhattan m/onyx (108mm) - riktig nok ikke den bratteste bakken, men da opplevde jeg ingen problemer. Jeg kjenner dempingen litt, men kun hvis jeg kjenner etter. Dynafit bindinger kan av og til gi en litt brutal kontakt med underlaget (fordi man kjenner alle småslag etc), disse blir litt dempet med tlt5 - slik at følelsen blir litt mer som med "vanlige" bindinger.Sidestivhet er veldig viktig for meg - og det gir tlt5p.