Har stort sett bare postive erfaringer med Dynafit FT 12 på ett par Megawatt. Har brukt dem i ca 80 000 høydemeter med topptur de 2 siste årene. Brukte Marker Baron før det, telemarkbindinger før det igjen..:) Siden min bruk er sånn ca 98% topptur, så kan jeg ikke uttale meg altfor skråsikkert om Dynafits bakkeegenskaper. Men som toppturbinding er de fantastiske, og på mine Megawatt har de også fungert optimalt, til tross for skias bredde. Men med hundrevis av fjell i relativ umiddelbar nærhet, så kjører jeg stort sett aldri i "oppkjørte" fjell, og når det er hardt tar jeg det litt mer rolig, ellers er jeg tilhenger av å kjøre så fort som mulig, dog altfor pysete til å droppe, dessverre. Jobber med den saken;), tross alderen! Har bestemt meg for å droppe mer! Har hatt en skummel opplevelse med bindingen, i ei renne som var nokså bratt (over 40 grader) og litt isete i toppen, samtidig som det var "rett" ned til sjøen ca 1100 meter lenger ned. Bare flaks gjorde at jeg ikke måtte gå på føttene ned resten av turen..! Så dersom jeg skal fortsette med den type utfordringer (og det har jeg tenkt.), så blir det to par ski til årets sesong. Ett par brede til kosefjell og pudderdager, og ett par til heftig bratt rennekjøring. Sistnevnte blir ikke utstyrt med Dynafit, åpen for forslag her;)!!