Jeg _håper_ at problemene som var på brede ski (på hardt føre) er løst på radical...det blir spennende å se (men jeg er sterk i troen). Man bør også huske at pre-utløsning med dynafit som ikke skyldes is, i stor grad er teknikk-avhengig. Vertical ft12 hadde noen kjente problemer, som dynafit har arbeidet hardt med å bli kvitt...først med power booster-platen og nå med radical med powertowers. Hvis man kjører uten sideutløsning som Hoji, så tåler den jo kanskje litt vel mye før den løser ut...

For min del ser jeg at det stort sett er på topptur jeg kan få brukt brede ski i løssnø, og hvis jeg ikke har en fornuftig gå løsning, så få jeg knapt brukt de. Er ennå ikke sikker på om jeg går for onyx på sollyfit eller bare en ren radical binding på det brede parret.

slik jeg har skjønt det ble "powerboosterplaten" utviklet for å støtte opp vingene pga enkelte skumle bindingshavari ved montering på breie ski. de kan jo også hjelpe for å få større kontaktflate, men de har vel ingenting med ufrivillig utløsning å gjøre.