Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Dynafit Radical eller Vertical
#172732 06/10/2011 9:56 PM
Mao Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Skal vera eit år på folkehøgskule med topptur som fag. Har derfor funne ut at Black Crows Corvus + duke blir litt mykje i oppoverbakkane. Planen er då å skaffa meg nokre litt lettare ski. Valget har fallt på K2 sidestash (billig på conrad). Etter mykje om og men trur eg valget av bindingar fell på dynafit. Spørsmålet er då om eg skal kjøpa den nye radical-bindingen, eller køyre sikkert og gå for den klassiske verticalen. grunnen til min usikkerheit er at radicalen er ny og kan då kanskje ha fleire feil som ein ikkje har fiksa endå. Eg er 191cm, ca 90kg og køyrer ikkje veldig hardt, men har stått telemark/rando i mange år. Sko: scarpa mobe. Kva binding bør eg gå for og evt kvifor?

Re: Dynafit Radical eller Vertical
Mao #172733 07/10/2011 9:27 AM
Ringrev
Ringrev

Jeg ville ha gått for radical på en så bred ski. Den eneste grunnen for min del er power towerene. Med vertical hender det jeg løser ut ved kortsvinger på is. Et marginalt problem, men skulle gjerne ha unngått det. Forstår godt at corvus blir for tung på oppturen: hadde de selv og slet fælt med å forklare megselv hvorfor jeg skulle ta de istedet for mustagh ata'ene. Ytelsen ned var ikke sååå mye bedre.