Gratis, hvis du bor i Tromsø. Men først skal jeg spare opp til en ny binding (i tillegg til et ekstra pudderoppsett m/sko). Litt mer (500?) hvis jeg må sende bindingene. Skal forhøre meg litt om hvordan det er å skru ut og sette nye bindinger på Sidestash som Onyxene nå er montert på. Du får ta mine subjektive kommentarer med en klype, men jeg mener likevel at bindinga suger til å gå opp. Jeg har også stusset over at nesten ingen andre har reagert på de samme tingene jeg raljerer over, men noen synes likevel legge merke til det: http://gear.powdermag.com/bindings/g3-onyx-bindings.htmlJeg mener altså at bindinga er patetisk oppover og meningsløse mtp andre bindinger som finnes på markedet.Når dette er sagt, har Onyxene ikke skuffet under kjøring, verken i bakke eller på topptur (jeg veier 100 kg uten utstyr og kjører på 108mm under midten m/ lange linjer og litt fart å vekslende føre). Tvertimot har jeg trivdes under kjøring med disse. Bare synd at topp-uren for min del utgjør ca 95% slit selv om Onyxene gir finfin kjøring etterpå.Du bør tenke deg om før du begynner å borre i fine ski for å sette disse på. Foruten gode kjøreegenskaper, kommer du i god form (bindingene gir fin ekstra trening opp).