Hvis du skal montere dynait ville jeg gått til et "Dynafit Competence Center" - i Oslo Rå sport..og lurer på om ikke sportsnett også er det. I Oppdal er det selvsagt VPG. Grunnen til at jeg sier det er at jeg har fått feilmontert bindinger en del ganger - så det var nippet før jeg startet å gjøre jobben selv...Andre bindinger tror jeg de fleste får til.De fleste feller fungerer, men de har forskjellige egenskaper. Personlig liker jeg mohair feller, da de ofte er lettere å pakke og gir bedre glid. Syntetiske feller holder lenger, har bedre feste og kladder minde om våren. Men, smører man fellene er det ikke noe problem.Personlig liker jeg dynafit feller, men noen sliter med limet på de... Black Diamond sliter jeg med limet til, og synes de har dårlig feste. G3 fungerer gjevnt over bra, men har dårlig glid. På haute route for mange år siden hadde jeg coltec feller med g3 feste - og var den eneste i gruppen uten problemer (pga g3 festet som jeg kunne etterstramme).Men, ja - alt fungerer...bare kjøp noe som passer til skien...dvs brede nok til at du kan kutte til skiens form...eller ferdig-kuttede.