Hvis man flyter så betyr vel det at man befinner seg i de øverste par med cm...? ;-)Jeg tror jeg forstår hva du mener - synes å huske at coomba'en søkte mot toppen, men at man likevel endte med noe som lignet pumping - trolig fordi de er myke. I lav fart er det ikke noe tvil om at coomba'en søker mer mot toppen enn mustagh ata'ene jeg erstattet de med...men fordi jeg synes mustagh ata'ene er mer forutsigbare kjører jeg raskere med de og får bedre flyt. Når farten først er der, så flyter de, selv om de bare er 88mm under foten. I forhold til corvus som har samme mål som coomba, men er lengre, så fikk corvus'en mer stabil flyt...men coomba'en søkte lettere mot toppen i lav fart. Corvus er IMHO en langt bedre allround ski en coomba, hovedsaklig fordi den oppfører seg forutsigbart når man trykker til på is/hard snø. I lav fart på mykt føre var coomba bedre. (Jeg hadde 181 coomba)