|
 Triples
|
Medlem
|
OP
Medlem
Jeg bare lurer på hva synes dere om at flere og flere begynner å gjøre triples? Jeg synes det er fett at de gjør det men er det stilfult?
|
|
|
 Re: Triples
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat HenrikSorheim:Jeg bare lurer på hva synes dere om at flere og flere begynner å gjøre triples? Jeg synes det er fett at de gjør det men er det stilfult? din retard! slutt å spam med idiotiske innlegg!
|
|
|
|
Medlem
|
OP
Medlem
problemet ditt e da? glemt å ta pillan dine elns lr? ekkje feil å lure på om man e den eneste som synes triples blir drøyt
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
du er ny på forumet å banner i hvert eneste innlegg, i tillegg lager du tråder som det er tusenvis av fra før. å du spammer.
|
|
|
|
Medlem
|
OP
Medlem
ekkje ny på forumet har bare glemt d gamle passordet, åså i kan banne så mye i vil?
|
|
|
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Hva med å skrive regelrett bokmål eller regelrett nynorsk? Istede får å være alene på forumet som skriver "d" istede for "det", og "lr" istede for eller. Banning kan være greit, så lenge man ikke gjør det meningsløst mye.
|
|
|
|
Medlem
|
OP
Medlem
lættis no ass, begynne å klage over ""hvordan"" jeg skriver... høres jo ikkje riktig ut når i kjem fra molde
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Kommer selv ifra Lofoten, og her har vi mæææd fiskedialekt!
|
|
|
|
Medlem
|
OP
Medlem
så vær litt proud av dialekta di da
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Dere snakker jo 20 % engelsk også :wink
|
|
|
|
Medlem
|
OP
Medlem
|
|
|
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Siden du glemte passordet på den andre brukeren som du sa, spammer du så sykt bare for å få like mange innlegg som på den gamle brukeren?
|
|
|
|
Medlem
|
OP
Medlem
nei lol, e ganske enkelt bare lat og gidd ikkje surfe på forumet, så lage nye tråda i stede..
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat HenrikSorheim:nei lol, e ganske enkelt bare lat og gidd ikkje surfe på forumet, så lage nye tråda i stede.. akkurat....
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Hvem bryr seg om at han banner? Jesus Christ. Og ja, triples er lame. Det er mange andre områder sporten kan utvikles på før man går inn for aerials. Fuck progression. Kinda.
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Ja mer vill kjøring sånn som backflip, og 270 ut av railen ogsånt? Hvis du ser railkjøringa til Line Travelling circus og andre jibbere ser du at jibbing har tatt av andre steder, så nå er det triples som er inn. Men det sier nok stopp her, vet ikke om jeg gidder og se jibbefilmer hvis frippelcork 1800 gjøres på 80 meters hopp!
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Hva faen er problemet deres? Kan ikke folk skrive så mange innlegg de vil og skrive på hvordan måte de vil?Fyfaen, dere er så jævlig idiotiske! Jeg mener triples er kult, siden jeg er så jævlig lei Double corks, siden alle bruker den. Men den er ikke så skikkelig stilfull. Da hadde det vert mye bedre med en kul grab og ett enkelt triks eller noe lignende.
|
|
|
|
|
|
|
Medlem
|
OP
Medlem
synes det er digg at folk begynner å gutse på igjen nå som de lokale skifolka begynner å dra doble :P men synes virkelig at de heller kan gjøre som olsson å finne på nye triks istede for å ta stygge triple :P min meinging ihvertfall
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Nye triks? Alle doubles er funnet opp forlengst, og hvis det ikke heter noe så har vært fall folk gjort. Hvilken double er det som ikke er gjort a?
|
|
|
|
Medlem
|
OP
Medlem
neinei i meinte ikkje sonn, men det e mye fetere med en steezy dobbel bio 1260 enn en tripple cork som ser ut som cork 540 til dobbel side 180...
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Er det bare meg eller er mange av triple corkene ikke ut-av-akse-rotasjon? Når jeg tar meg en titt på den første trip1440 til Russ ser jeg at han tar først 270 lynkjapt - så trippel sideflip - til 90 out. Jeg samme ser jeg nesten hos Seb Toots sitt trip1260-forsøk, det blir jo 90grader-til tripflatspin-90 grader out. Selv er det mange av triplecorkene som jeg har lyst til å kalle trip rodeo istede, eller hva?
|
|
|
|
Medlem
|
OP
Medlem
helt enig, blir ikkje noe steezy det... da er det mye fetere hvis folk gjør som pc fosse og prøver tripple flat noe som er gjennomførbart istede for stygge forsøk på tripple cork
|
|
|
 .
|
Fersking
|
Fersking
Jeg syntes triples er kjipt, skifilmene kommer til å se mer å mer ut som tatt ut fra ssx spill. Jeg syntes det er mye fetere å se på en stor å steeze bio10 en en stygg dub eller triple cork. Jeg sier som Sig Tveit "I aint saying that triples are gay or anything, its just another sport then im doing"
|
|
|
|
|
|
|
Medlem
|
OP
Medlem
kunne ikkje blitt sagt bedre
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
fatter egentlig ikke helt hvorfor folk er så sykt imot triples, greit det ikke ser så alt for bra ut, men de fleste skikjørere prøver jo å bli best mulig og derfor ptøver de nye og vanskeligere ting :wink
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
å herre, friflyt forum har jo blitt akkurat det samme som skifilm... personlig liker jeg ikke tripples, jeg liker såvidt doubles (bare noen dub 9'ere)men jeg synes det er bra at de gjør det. det viser at det fortsatt er rom for progresjon i sporten! og det har pusher yngre talenter også! flere lokale som kaster seg ut i doubles her nå. er gøy å se at flere av dem faktisk stomper dem bra!
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Er litt enig i begge deler, trippel flippene er gode for å pushe sporten vidre, men også er det kjempefett med de gode gamle triksene!
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Phil Casabon, LJ Strenio, Clayton Vila og Henrik Haurlaut = max steeze. D e sykt at triples bli gjort, men d sjer bare stygt ut. Æ syns det e bere å gjør/se på mer slove, stilfulle triks, en triples/dubs. Istede for å gjør så my sketchy triples, kan dem jo heller prøv å gjør dubs som ikke bli gjort så my da =D Dub misty for eks, eller non av olsson sine, og gjør dem steezy.:wink
|
|
|
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Dobbel corkene var ikke akkurat stilfulle når de kom de heller da, jeg trur at trippelene ser bedre ut om noen år selv om trippel corken til Bobby var clean som faen
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
eneste fine dub'en som finns er jo kengaroo flip. lei av alle dub, takket være en dude i molde som maser noe jeevlig om å lande alle slags dub's iløpet av neste år.tripple er stygt. no offence for de som lander tripple, men jibbing ligner mer og mer på dette http://www.youtube.com/watch?v=MPiR2oEdIJc
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
dub back til PC Fosse er fin, glemte den i forrige innlegg
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Er lei av at alle tar dub cork med mute, men å si at kangaroo og dobbel back er de eneste fine er vel å ta litt hardt i. Har du sett dub cork med truckdriver? Det er en snasen dub det.
|
|
|
|
|
|